סקס

הכל על כוכבות פורנו: 75 המבצעים המבוגרים הפופולריים ביותר בשנת 2020

בעולם המודרני של היום, כוכבות פורנו נמצאות בכל מקום. מכוכבי יוטיוב ועד מבצעים מבוגרים, נשים וגברים אלה לכדו את תשומת ליבם של רבים. עם התעשייה המסיבית שהיא עולם הבידור למבוגרים, יש מאות כוכבות פורנו שעולות לתהילה והופכות לשמות בכל בית. ככזה, ברור מדוע כל כך הרבה אנשים תוהים מי הן כוכבות הפורנו המובילות של 2020.

כוכבי פורנו פופולריים קיימים כל עוד היה פורנו ועם צמיחת התעשייה שהולכת וגדלה, כוכבות הפורנו המובילות האלה רק צוברות פרסום ומרוויחות יותר כסף. מתכונות אולסטאר ועד פרויקטים באולפן, כוכבות הפורנו הפופולריות האלה מצלמות סצנות מדהימות עבור כמה מאתרי המבוגרים המובילים בעולם.

בין אם אתה תוהה מי הם כמה מכוכבי הפורנו הפופולריים ביותר שם בחוץ או שאתה מעריץ מחפש לגלות עוד על הנשים ואפילו רבותיי האלה, הנה רשימה מקיפה של כמה מהשמות הגדולים ביותר בתעשיית הבידור למבוגרים. כל כוכבות הפורנו הללו הרוויחו את הצלחתן באמצעות העבודה הקשה שלהן, התשוקה והכישרונות המדהימים שלהן.

1. אבלה דיינג'ר – בגיל 24 בלבד, אבלה ביססה את עצמה כאחת הפרפורמריות המעוטרות ביותר בעולם המבוגרים. היא זכתה בתואר "המצטרפת החדשה הלוהטת ביותר" ו"השחקנית הפופולרית ביותר" בטקס פרסי AVN לשנת 2017. הפופולריות של אבלה ממשיכה לעלות, לאחר שצילם כמה מהסצנות הזכורות ביותר בשנים האחרונות.

2. אלקסיס טקסס – אלקסיס טקסס, ילידת פנמה סיטי ביץ', פלורידה, היא אחת הנשים המובילות בעסקי הבידור למבוגרים כבר למעלה מעשור. היא עבדה עם כמה מכוכבי הקולנוע הגדולים ביותר למבוגרים וצברה בסיס מעריצים גדול בזכות המראה המדהים שלה והופעותיה הרוחשות.

3. אנג'לה ווייט – כוכבת המבוגרים האוסטרלית עשתה לעצמה שם עם הסצנות וההפקה מלאי הנשמה שלה. ווייט היא גם פמיניסטית מוצהרת והשתמשה בפלטפורמה שלה בתעשייה כדי להילחם למען קידום קהילת הלהטב"ק וסוגיות אחרות של זכויות אזרח, והשתמשה בפלטפורמה שלה בתעשייה כדי להילחם למען קידום קהילות אלה.

4. אסא אקירה – אקירה הפך לאחד הפרצופים המזוהים ביותר בתעשייה. היא זכתה בפרסים רבים, כולל שחקנית השנה בפרסי AVN בשנים 2012 ו-2014. אקירה גם החלה לביים סרטי מבוגרים משלה בשנת 2013, מה שאפשר לה להצליח עוד יותר.

5. אוגוסט איימס – כוכב פורנו קנדי, אוגוסט איימס היה מועמד לפרס הכוכב החדש הטוב ביותר של AVN בשנת 2013 וזכה להצלחה אדירה בעולם המבוגרים. יש לה קהל מעריצים עצום ברשתות החברתיות והיא צילמה סצנות עבור חברות הפקה מובילות כמו Evil Angel ו-Brazzers.

6. ברנדי לאב – ברנדי לאב היא אחת מכוכבות הפורנו המנוסות ביותר בתעשייה. לאחר שהופיעה בסרטי XXX מאז אמצע שנות ה -2000, אהבה הפכה לשחקן כוח בעולם המבוגרים. היא גם הבעלים של חברת ההפקה המצליחה, TrenchcoatX.

7. סלסט סטאר – סטאר היא ותיקה בעולם הקולנוע למבוגרים. היא זכתה במספר רב של פרסים ומועמדויות על הופעותיה, כולל שחקנית השנה בטקס פרסי AVN 2009. היא נכנסה להיכל התהילה של AVN בשנת 2011.

8. כריסטי מאק – מאק החלה את דרכה כדוגמנית דיו לפני שעשתה את הצעד ועברה לעולם המבוגרים. היא כוכבת פורנו עטורת פרסים, שזכתה בפרס F.A.M.E. למצטרף החדש הלוהט ביותר בשנת 2013.

9. דני דניאלס – דניאלס הפך לאחד הכוכבים המובילים בעולם המבוגרים. היא החלה את הקריירה שלה כנערת מצלמות רשת, אך מהר מאוד עברה לעולם סרטי המבוגרים המיינסטרימי. דניאלס הופיעה גם במגזין פנטהאוז והקימה חברת הפקות משלה, Lion's Den.

10. אווה אנג'לינה – אנג'לינה היא שחקנית היכל התהילה של AVN החל משנת 2009. היא הופיעה בכמה מהסרטים הפופולריים ביותר של העשור האחרון. היא גם במאית ומפיקה של סרטי מבוגרים.

11. ג'יאנה מייקלס – מייקלס היא אחת הדמויות המזוהות ביותר בתעשיית הפורנו. היא זכתה בפרסים רבים, כולל "MILF החם ביותר" בטקס פרסי AVN 2014. מייקלס גם הסתעף לעולם הפטיש וצבר קהל מעריצים משמעותי בקהילת ה-BDSM.

12. ג'סמין ג'יי – מאז הקמתה בשנת 2010, ג'ה הפכה לחביבת המעריצים והופיעה במספר רב של פרויקטים למבוגרים.

אולי גם תאהב...