סקס

כוכבות פורנו: עושות קריירה מסקס

מאז כניסתן לתרבות המיינסטרים, כוכבות פורנו זכו לשבחים ולגינוי כאחד. נחישותם העזה לעשות קריירה מסקס לקחה אותם לגבהים של תהילה ועושר, כמו גם עוררה ביקורת הן מהציבור והן מאלו בתעשיית הבידור למבוגרים. עם זאת, כוכבות פורנו הצליחו להישאר כמה מהמבצעים האיקוניים ביותר בכל הזמנים.

בעבר, המונח "כוכבת פורנו" שימש בעיקר בהתייחסות לשחקנים שלא היה להם כמעט עירום בעבודתם. כיום, לעומת זאת, כוכבות פורנו משתרעות על פני מגוון רחב של ז'אנרים וידועות בהופעתן בסרטים וסרטונים פורנוגרפיים הארדקור. מסגנון הפורנו "גונזו" שהחל בסוף שנות התשעים ועד לזיכיון סרטי "הפיראטים" שהניע את הקריירות של שמות רבים בכל בית, כוכבות פורנו צוללות בראש מורם לעולם טעון סיכונים פוטנציאליים ולעתים רציניים.

לא משנה מה דעתך על כוכבות פורנו, אין להכחיש כי התעשייה מציעה לשחקנים ושחקניות הזדמנות להתפרנס, לא יציב ככל שיהיה, ומוניטין, משובץ ככל שיהיה. מג'נה ג'יימסון ועד רון ג'רמי, במאמר זה, נבחן מה נדרש כדי להפוך לכוכבת פורנו וההשלכות השונות הקשורות לכך.

הדרישות להפוך לכוכבת פורנו

לעין לא מיומנת, זה אולי נראה קל להפוך לכוכבת פורנו. אחרי הכל, כל מה שצריך זה את המראה הנכון, את היכולת להעלות הופעה, ואת האומץ לעשות משהו שכל כך מעט מוכנים לעשות, נכון?

לא בדיוק.

בתור התחלה, כוכבת פורנו שאפתנית חייבת להרגיש בנוח לבצע מעשים מיניים מפורשים מול המצלמה. משמעות הדבר היא שהשחקנית או השחקן חייבים לא להרגיש שום בושה ביחס לגופם, למיניותם ולספקטרום החמצמץ שניתן לחקור בזמן שהם על הסט.

מעבר לכך, אין זה נדיר עבור שחקנים להחזיק במשרות מלאות תוך כדי תחילת העבודה בתעשיית הפורנו. הדרך הטובה ביותר להתניע קריירה היא ליצור חשבון בפלטפורמה מקוונת כגון Pornhub או Xvideos, כך שאוהדים ואנשי מקצוע כאחד יוכלו לראות מה המבצע יכול לעשות. לאחר מכן חשוב להצטרף לסוכנויות כישרונות אשר נותנות מענה ספציפי לשחקנים מבוגרים על מנת ליצור קשרים ולארגן שיחות ליהוק.

לבסוף, המבצע חייב להיות בגיל חוקי במדינתו או במדינתו, כפי שנקבע על ידי חוקי הגוף המנהל החל.

ההשלכות של להיות כוכבת פורנו

רבות מההשלכות שמגיעות עם להיות כוכבת פורנו הן למרבה הצער זהות לאלה שעומדות בפני שחקנים אחרים: תשישות נפשית ופיזית מהופעות בלתי פוסקות וחוסר שוויון בתעשייה הנשלטת על ידי גברים.

כאשר מופיעים בפורנו, סיכונים מסוימים מגיעים עם העבודה. היכרויות אלימות, מחלות מין, ואולי אפילו HIV / איידס יכול להיות סכנה לשחקן או שחקנית. וגם כאשר בוחנים צורות פחות מסוכנות של סקס כגון BDSM, תמיד קיימת האפשרות של פגיעה פיזית או חציית גבולות ההסכמה.

תוצאה נוספת של להיות כוכבת פורנו היא הסטיגמה שמגיעה עם זה. לעתים קרובות, כוכבות פורנו יכולות להתמודד עם סטיגמה חברתית מצד אלה מחוץ לתעשייה, מה שיוצר קושי כאשר מנסים לבסס את השחקן או השחקנית כשחקן מיינסטרים. אמנם היו מקרים בודדים שבהם כוכבות פורנו עשו את המעבר בהצלחה, אך רובן לא מצליחות להתגבר על הסטיגמה והתעשייה נשארת נישתית להפליא.

לבסוף, כוכבת פורנו צריכה לצפות לחוות מגוון רחב של רגשות. מלהרגיש את הפרסונה הציבורית שלהם ועד למפגש עם הציפיות של אחרים, הנכס הגדול ביותר של כוכבת פורנו הוא גם העול הגדול ביותר שלהם: התהילה שלהם.

מסקנה

לסיכום, כוכבת פורנו צריכה לצפות לבלתי צפוי ומתקרב לתעשייה בזהירות הראויה ובתשומת לב לפרטים הקטנים. מכיוון שאין שתי חוויות זהות, חשוב להכין את עצמך פיזית, נפשית ורגשית.

כאמור, להיות כוכבת פורנו זה לא קל- זה דורש אומץ ומסירות. מהסיכונים הנפשיים והפיזיים ועד להשלכות האישיות והמקצועיות, חייה של כוכבת פורנו הם לעתים רחוקות קלים. עם זאת, אם אחד מסוגל לקבל את הסיכונים הטבועים ולעשות את הצעד, ייתכן שיש רמה של הצלחה (שלא לדבר על כסף) לעשות. בסופו של דבר, רק מי שיש לו את הלך הרוח הנכון ואת המינון הנכון של כוח וכבוד עצמי יכול לקוות להצליח ככוכב פורנו.

אולי גם תאהב...